Külastamine etteregistreerimisel. Registreerimine E-R 9.00-17.00

Kooli 25 Mäetaguse alevik, Ida-Virumaa 41301

Rahulolu

meie klientide tagasiside

SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade

SA Alutaguse Hoolekeskus statsionaarsete klientide rahulolu-uuring viidi läbi alates 2024 aasta jaanuarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi teenusel viibinud klientide hulgas. 

Uuringu eesmärk oli välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning elukeskkonna parendamiseks.

Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis. 

Ankeet koosnes 13 küsimusest, mis  hõlmasid rahulolu  elukeskkonna, päevakava ning hooldustöötajate ja meditsiinipersonali tööga.

Küsitlusele vastas 16 õendusabi klienti, mis moodustas 18%  kõikidest 2024 aasta SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi klientidest.

Ankeedile vastanutest  69% olid naised ja 31% mehed. 

Kõige suurema vanuserühma 38% vastajatest moodustasid 60-70 aastased kliendid.

Vastajate vanuserühmad

Loading..........

The Data is Not Available

Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:

81% (s.o 13 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu õendusabi teenust. 

Kliendi poolt ankeedile lisatud kommentaar „Suur tänu, tulen rõõmuga siia tagasi.“

Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele

Oma külalistega sain olla omavahel.

Sain minna õue, kui seda soovisin.

Ruumid on puhtad ja korras

Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).

Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele

75%(so 12 klienti) hindas personali reageerimist kiireks ja asjakohaseks. 81%(so 13 klienti) hindas personali tegevust abistamisel professionaalseks.

Personal reageeris kiiresti, kui vajasin või küsisin abi.

Tundsin end turvaliselt, kui mind personali poolt abistati.

Hoolduse ja protseduuride ajal austati minu soove.

Ma sain meditsiinilist abi ja teenuseid, mida mul oli vaja.

Toitlustusele antud tagasiside vastajate poolt

Mulle sobisid söögiajad

Mulle meeldis siin pakutav toit.

Üldine tagasiside

Ma sain juhiseid, kuidas edaspidi oma terviseprobleemidega paremini toime tulla.

Ma tundsin ennast siin turvaliselt.

meie klientide tagasiside

SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta Tamme pansionaadi klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade

 SA Alutaguse Hoolekeskuse Tamme pansionaadis viidi rahulolu-uuringu küsitlus  läbi oktoobris 2024. 

 Vastasid 11(100%)  pansionaadis elavat klienti, neist oli mehi 2(18%) ja naisi 9 (82%). 

 Vastajate keskmine vanus oli 82-aastat.

 Kõrvalise abi vajadust hindasid vastajad ise järgnevalt: 

7 (64%) väike, 2 (18%) keskmine ja 2 (18%) suur. 

Küsimustiku abiga selgitati välja elanike rahulolu 9 valdkonnas: 

  • privaatsus, 
  • toit ja söögiajad, 
  • turvalisus ja julgeolek,
  •  mugavus ja heaolu, 
  • igapäevaste otsuste tegemine,
  • lugupidamine ja austus,
  • personali reageerimine
  • personali-patsiendi sidusus
  • võimalused tegevusteks

Privaatsusega seotud tagasiside

Minu isiklikke andmeid hoitakse nii, et need ei ole kõrvalistele inimestele kättesaadavad

Hoolduse ja protseduuride ajal austatakse minu väärikust

Kui mul on külalisi, saan ma nendega olla omavahel

Ma saan üksi olla, kui seda soovin

Toitlustusele ja söögiaegadele antud tagasiside vastajate poolt

Mulle meeldis siin pakutav toit.

Ma naudin söögiaegasid

Ma saan siin oma lemmiktoite

Ma saan süüa siis, kui ma soovin

Minu menüü on piisavalt vaheldusrikas

Turvalisuse ja julgeolekuga seotud tagasiside

Ma tunnen, et minu asjad on siin hoitud

Ma tunnen end turvaliselt, kui olen üksi

Minu käest küsitakse luba enne, kui minu asju kasutatakse

Tunnen end turvaliselt, kui hooldajad mind abistavad ja hooldavad

Kui ma vajan abi, saan seda kohe

Mugavuse ja heaoluga seotud tagasiside

Ma saan abi ja teenuseid, mida mul vaja on

Ma soovitaksin seda kohta ka teistele

See koht tundub mulle kodusena

Ma saan minna õue/välja, kui seda soovin

Ruumid on puhtad ja korras (sh WC ja dušš)

Mulle tundub, et olen õnnelikum kui paljud teised inimesed

Igapäevase otsuste tegemisega seotud tagasiside

Mina otsustan ise, millal lähen magama ja tõusen üles

Mina otsustan ise, kuidas veedan oma aega

Ma võin siin vabalt liikuda kui mul tuju tuleb

Mina otsustan, kes tuleb minu tuppa

Ma võin käia duši all või vannis nii sageli kui soovin

Lugupidamise ja austusega seotud tagasiside

Personal pöörab mulle tähelepanu

Ma võin oma arvamust väljendada, kartmata tagajärgi

Mind koheldakse austusega inimeste poolt, kes mind toetavad ja hooldavad

Olen ettevaatlik, mida personali kuuldes räägin

Personal austab seda, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi

Personali reageerimisega seotud tagasiside

Personal reageerib kiiresti, kui küsin abi

Mulle osutatakse teenuseid siis, kui ma neid soovin

Hooldus ja abi aitavad mul elada elu sellisel viisil, mida soovin

Saan vajadusel meditsiinilist abi

Personali kliendi sidusus

Mõned töötajad teavad minu elulugu

Personal leiab aega, et minuga sõbralikult vestelda

Töötajad selgitavad mulle, kuidas mind abistatakse ja minu vajadusi rahuldatakse

Pean töötajaid oma sõpradeks

Töötajad on minuga avatud ja ausad

Võimalused tegevusteks

Teen asju, mis hoiavad mind vaimselt aktiivsena

Saan võtta osa tegevustest väljaspool oma osakonda

Möödunud nädalal ma osalesin mind huvitavates tegevustes

Kui soovin, võin osaleda mulle olulistes usulistes/religioossetes tegevustes

meie klientide tagasiside

SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta üldhooldusteenuse klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade

 SA Alutaguse Hoolekeskuses viidi rahulolu-uuringu küsitlus  läbi 2024 aasta oktoobrikuus. 

Küsitlusele vastas 20 klienti, vastajatest oli mehi 6 (30%) ja naisi 14 (70%). Keskmine vastaja vanus oli 83-aastat.

Kõrvalise abi vajadust hindasid vastajad ise järgnevalt: 

8 (40%) väike, 8 (40%) keskmine ja 4  (20%) suur. 

Küsimustiku abiga selgitati välja elanike rahulolu 9 valdkonnas: 

  • privaatsus, 
  • toit ja söögiajad, 
  • turvalisus ja julgeolek,
  •  mugavus ja heaolu, 
  • igapäevaste otsuste tegemine,
  • lugupidamine ja austus,
  • personali reageerimine
  • personali-patsiendi sidusus
  • võimalused tegevusteks

Privaatsusega seotud tagasiside

Minu isiklikke andmeid hoitakse nii, et need ei ole kõrvalistele inimestele kättesaadavad

Hoolduse ja protseduuride ajal austatakse minu väärikust

Kui mul on külalisi, saan ma nendega olla omavahel

Ma saan üksi olla, kui seda soovin

Toitlustusele ja söögiaegadele antud tagasiside vastajate poolt

Mulle meeldis siin pakutav toit.

Ma naudin söögiaegasid

Ma saan siin oma lemmiktoite

Ma saan süüa siis, kui ma soovin

Minu menüü on piisavalt vaheldusrikas

Turvalisuse ja julgeolekuga seotud tagasiside

Ma tunnen, et minu asjad on siin hoitud

Ma tunnen end turvaliselt, kui olen üksi

Minu käest küsitakse luba enne, kui minu asju kasutatakse

Tunnen end turvaliselt, kui hooldajad mind abistavad ja hooldavad

Kui ma vajan abi, saan seda kohe

Mugavuse ja heaoluga seotud tagasiside

Ma saan abi ja teenuseid, mida mul vaja on

Ma soovitaksin seda kohta ka teistele

See koht tundub mulle kodusena

Ma saan minna õue/välja, kui seda soovin

Ruumid on puhtad ja korras (sh WC ja dušš)

Mulle tundub, et olen õnnelikum kui paljud teised inimesed

Igapäevase otsuste tegemisega seotud tagasiside

Mina otsustan ise, millal lähen magama ja tõusen üles

Mina otsustan ise, kuidas veedan oma aega

Ma võin siin vabalt liikuda kui mul tuju tuleb

Mina otsustan, kes tuleb minu tuppa

Ma võin käia duši all või vannis nii sageli kui soovin

Lugupidamise ja austusega seotud tagasiside

Personal pöörab mulle tähelepanu

Ma võin oma arvamust väljendada, kartmata tagajärgi

Mind koheldakse austusega inimeste poolt, kes mind toetavad ja hooldavad

Olen ettevaatlik, mida personali kuuldes räägin

Personal austab seda, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi

Personali reageerimisega seotud tagasiside

Personal reageerib kiiresti, kui küsin abi

Mulle osutatakse teenuseid siis, kui ma neid soovin

Hooldus ja abi aitavad mul elada elu sellisel viisil, mida soovin

Saan vajadusel meditsiinilist abi

Personali kliendi sidusus

Mõned töötajad teavad minu elulugu

Personal leiab aega, et minuga sõbralikult vestelda

Töötajad selgitavad mulle, kuidas mind abistatakse ja minu vajadusi rahuldatakse

Pean töötajaid oma sõpradeks

Töötajad on minuga avatud ja ausad

Võimalused tegevusteks

Teen asju, mis hoiavad mind vaimselt aktiivsena

Saan võtta osa tegevustest väljaspool oma osakonda

Möödunud nädalal ma osalesin mind huvitavates tegevustes

Kui soovin, võin osaleda mulle olulistes usulistes/religioossetes tegevustes

meie klientide tagasiside

SA Alutaguse Hoolekeskuse 2023 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade

SA Alutaguse Hoolekeskus viis läbi alates 2023. aasta jaanuarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi klientide hulgas rahulolu-uuringu. Uuringu eesmärk oli välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning keskkonna parendamiseks.
Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis.

Ankeet koosnes 13 küsimusest, mis  hõlmasid rahulolu  elukeskkonna, päevakava ning hooldus- ja meditsiinipersonali tööga.
Küsitlusele vastas 10 klienti, mis moodustas 10%  kõikidest SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi 2023 aasta klientidest.
Ankeedile vastanutest  80% olid naised ja 20% mehed. Kõige suurema vanuserühma 50% vastajatest moodustasid 81-90 aastased kliendid.

Vastajate vanuserühmad

Loading..........

The Data is Not Available

Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:

100% (s.o 10 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu taastust ja hooldust. Kliendi poolt ankeedile lisatud kommentaar „Kõik oli väga hästi, personal on sõbralik ja lahke. Suurepärane toit ja teenindus. Sooviksin siin elada, ma ei ole ennast ammu nii õnneliku ja hoituna tundnud. Suur- suur tänu kõigile.”

Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele

Vastaja kommentaar “Kord on siin majas, väga puhas ja kõik korras.“

Oma külalistega sain olla omavahel.

Sain minna õue, kui seda soovisin.

Ruumid on puhtad ja korras

Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).

Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele

Kliendi kommentaar “Soovin, et kõigil läheks siin tervis paremaks ja elu paremini nii elanikel kui hooldajatel.”

Personal reageeris kiiresti, kui vajasin või küsisin abi.

Tundsin end turvaliselt, kui mind personali poolt abistati.

Hoolduse ja protseduuride ajal austati minu soove.

Ma sain meditsiinilist abi ja teenuseid, mida mul oli vaja.

Toitlustusele antud tagasiside vastajate poolt

Toitlustusega seotud kommentaarid klientide poolt „Õhtune toit väga ei meeldi, õhtuoode on hea ja maitsev. Minu soovidega saada toiduaineid millega olen harjunud arvestatakse.”, „Õhtusöök võiks olla 1 tund hiljem ja hommikusöök 1 tund varem.”

Mulle sobisid söögiajad

Mulle meeldis siin pakutav toit.

Üldine tagasiside

Vastaja kommentaar“ Jäin kõigega väga rahule, tervis parem kui enne.”

Ma sain juhiseid, kuidas edaspidi oma terviseprobleemidega paremini toime tulla.

Ma tundsin ennast siin turvaliselt.

meie klientide tagasiside

SA Alutaguse Hoolekeskuse 2022 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade

SA Alutaguse Hoolekeskus viis läbi alates 2022 aasta veebruarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi klientide rahulolu-uuringu. Uuringu eesmärk on välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning keskkonna parendamiseks.

Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis. Rahulolu-uuringu ankeet koosnes 13 küsimusest, mis  hõlmasid elukeskkonda ja päevakava ning hooldus- ja meditsiinipersonali tööd.

Küsitlusele vastas 14 klienti, mis moodustas 16%  kõikidest SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi 2022 aasta klientidest. Vanuseliselt jaotusid ankeetidele vastanud kliendid neljas vanuserühmas peaaegu võrdselt. Ankeedile vastanutest 10 (71%) olid naised ja 4 (29%) mehed.

Vastajate vanuserühmad

Loading..........

The Data is Not Available

Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:

92% (s.o 13 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu taastust ja hooldust. Kliendi lisatud kommentaar „Kõik oli suurepärane, mulle väga meeldis teie juures. Räägin ja soovitan kõikidele kui parimat kohta. Võin hakata teie reklaamnäoks:)

Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele

Oma külalistega sain olla omavahel.

Sain minna õue, kui seda soovisin.

Ruumid on puhtad ja korras

Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).

Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele

Vastajate poolt antud täiendavad vabas vormis kommentaarid „Töötajad on tublid ja hakkajad nagu peavad olema sellises kohas“, „Individuaalsest lähenemisest tunnen puudust, klienti abistades ei ole hooldaja kohal ja kontaktis“, „Hooldajate eesti keele oskus jätab soovida.

Personal reageeris kiiresti, kui vajasin või küsisin abi.

Tundsin end turvaliselt, kui mind personali poolt abistati.

Hoolduse ja protseduuride ajal austati minu soove.

Ma sain meditsiinilist abi ja teenuseid, mida mul oli vaja.

Toitlustusele antud tagasiside vastajate poolt

Mulle sobisid söögiajad

Mulle meeldis siin pakutav toit.

Üldine tagasiside

Ma sain juhiseid, kuidas edaspidi oma terviseprobleemidega paremini toime tulla.

Ma tundsin ennast siin turvaliselt.