Rahulolu
meie klientide tagasiside
SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade
SA Alutaguse Hoolekeskus statsionaarsete klientide rahulolu-uuring viidi läbi alates 2024 aasta jaanuarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi teenusel viibinud klientide hulgas.
Uuringu eesmärk oli välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning elukeskkonna parendamiseks.
Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis.
Ankeet koosnes 13 küsimusest, mis hõlmasid rahulolu elukeskkonna, päevakava ning hooldustöötajate ja meditsiinipersonali tööga.
Küsitlusele vastas 16 õendusabi klienti, mis moodustas 18% kõikidest 2024 aasta SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi klientidest.
Ankeedile vastanutest 69% olid naised ja 31% mehed.
Kõige suurema vanuserühma 38% vastajatest moodustasid 60-70 aastased kliendid.
Vastajate vanuserühmad
Loading..........
The Data is Not Available
Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:
81% (s.o 13 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu õendusabi teenust.
Kliendi poolt ankeedile lisatud kommentaar „Suur tänu, tulen rõõmuga siia tagasi.“
Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele
Oma külalistega sain olla omavahel.
Sain minna õue, kui seda soovisin.
Ruumid on puhtad ja korras
Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).
Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele
75%(so 12 klienti) hindas personali reageerimist kiireks ja asjakohaseks. 81%(so 13 klienti) hindas personali tegevust abistamisel professionaalseks.
Personal reageeris kiiresti, kui vajasin või küsisin abi.
Tundsin end turvaliselt, kui mind personali poolt abistati.
Hoolduse ja protseduuride ajal austati minu soove.
Ma sain meditsiinilist abi ja teenuseid, mida mul oli vaja.
Toitlustusele antud tagasiside vastajate poolt
Mulle sobisid söögiajad
Mulle meeldis siin pakutav toit.
Üldine tagasiside
Ma sain juhiseid, kuidas edaspidi oma terviseprobleemidega paremini toime tulla.
Ma tundsin ennast siin turvaliselt.
meie klientide tagasiside
SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta Tamme pansionaadi klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade
SA Alutaguse Hoolekeskuse Tamme pansionaadis viidi rahulolu-uuringu küsitlus läbi oktoobris 2024.
Vastasid 11(100%) pansionaadis elavat klienti, neist oli mehi 2(18%) ja naisi 9 (82%).
Vastajate keskmine vanus oli 82-aastat.
Kõrvalise abi vajadust hindasid vastajad ise järgnevalt:
7 (64%) väike, 2 (18%) keskmine ja 2 (18%) suur.
Küsimustiku abiga selgitati välja elanike rahulolu 9 valdkonnas:
- privaatsus,
- toit ja söögiajad,
- turvalisus ja julgeolek,
- mugavus ja heaolu,
- igapäevaste otsuste tegemine,
- lugupidamine ja austus,
- personali reageerimine
- personali-patsiendi sidusus
- võimalused tegevusteks
Privaatsusega seotud tagasiside
Minu isiklikke andmeid hoitakse nii, et need ei ole kõrvalistele inimestele kättesaadavad
Hoolduse ja protseduuride ajal austatakse minu väärikust
Kui mul on külalisi, saan ma nendega olla omavahel
Ma saan üksi olla, kui seda soovin
Toitlustusele ja söögiaegadele antud tagasiside vastajate poolt
Mulle meeldis siin pakutav toit.
Ma naudin söögiaegasid
Ma saan siin oma lemmiktoite
Ma saan süüa siis, kui ma soovin
Minu menüü on piisavalt vaheldusrikas
Turvalisuse ja julgeolekuga seotud tagasiside
Ma tunnen, et minu asjad on siin hoitud
Ma tunnen end turvaliselt, kui olen üksi
Minu käest küsitakse luba enne, kui minu asju kasutatakse
Tunnen end turvaliselt, kui hooldajad mind abistavad ja hooldavad
Kui ma vajan abi, saan seda kohe
Mugavuse ja heaoluga seotud tagasiside
Ma saan abi ja teenuseid, mida mul vaja on
Ma soovitaksin seda kohta ka teistele
See koht tundub mulle kodusena
Ma saan minna õue/välja, kui seda soovin
Ruumid on puhtad ja korras (sh WC ja dušš)
Mulle tundub, et olen õnnelikum kui paljud teised inimesed
Igapäevase otsuste tegemisega seotud tagasiside
Mina otsustan ise, millal lähen magama ja tõusen üles
Mina otsustan ise, kuidas veedan oma aega
Ma võin siin vabalt liikuda kui mul tuju tuleb
Mina otsustan, kes tuleb minu tuppa
Ma võin käia duši all või vannis nii sageli kui soovin
Lugupidamise ja austusega seotud tagasiside
Personal pöörab mulle tähelepanu
Ma võin oma arvamust väljendada, kartmata tagajärgi
Mind koheldakse austusega inimeste poolt, kes mind toetavad ja hooldavad
Olen ettevaatlik, mida personali kuuldes räägin
Personal austab seda, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi
Personali reageerimisega seotud tagasiside
Personal reageerib kiiresti, kui küsin abi
Mulle osutatakse teenuseid siis, kui ma neid soovin
Hooldus ja abi aitavad mul elada elu sellisel viisil, mida soovin
Saan vajadusel meditsiinilist abi
Personali kliendi sidusus
Mõned töötajad teavad minu elulugu
Personal leiab aega, et minuga sõbralikult vestelda
Töötajad selgitavad mulle, kuidas mind abistatakse ja minu vajadusi rahuldatakse
Pean töötajaid oma sõpradeks
Töötajad on minuga avatud ja ausad
Võimalused tegevusteks
Teen asju, mis hoiavad mind vaimselt aktiivsena
Saan võtta osa tegevustest väljaspool oma osakonda
Möödunud nädalal ma osalesin mind huvitavates tegevustes
Kui soovin, võin osaleda mulle olulistes usulistes/religioossetes tegevustes
meie klientide tagasiside
SA Alutaguse Hoolekeskuse 2024 aasta üldhooldusteenuse klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade
SA Alutaguse Hoolekeskuses viidi rahulolu-uuringu küsitlus läbi 2024 aasta oktoobrikuus.
Küsitlusele vastas 20 klienti, vastajatest oli mehi 6 (30%) ja naisi 14 (70%). Keskmine vastaja vanus oli 83-aastat.
Kõrvalise abi vajadust hindasid vastajad ise järgnevalt:
8 (40%) väike, 8 (40%) keskmine ja 4 (20%) suur.
Küsimustiku abiga selgitati välja elanike rahulolu 9 valdkonnas:
- privaatsus,
- toit ja söögiajad,
- turvalisus ja julgeolek,
- mugavus ja heaolu,
- igapäevaste otsuste tegemine,
- lugupidamine ja austus,
- personali reageerimine
- personali-patsiendi sidusus
- võimalused tegevusteks
Privaatsusega seotud tagasiside
Minu isiklikke andmeid hoitakse nii, et need ei ole kõrvalistele inimestele kättesaadavad
Hoolduse ja protseduuride ajal austatakse minu väärikust
Kui mul on külalisi, saan ma nendega olla omavahel
Ma saan üksi olla, kui seda soovin
Toitlustusele ja söögiaegadele antud tagasiside vastajate poolt
Mulle meeldis siin pakutav toit.
Ma naudin söögiaegasid
Ma saan siin oma lemmiktoite
Ma saan süüa siis, kui ma soovin
Minu menüü on piisavalt vaheldusrikas
Turvalisuse ja julgeolekuga seotud tagasiside
Ma tunnen, et minu asjad on siin hoitud
Ma tunnen end turvaliselt, kui olen üksi
Minu käest küsitakse luba enne, kui minu asju kasutatakse
Tunnen end turvaliselt, kui hooldajad mind abistavad ja hooldavad
Kui ma vajan abi, saan seda kohe
Mugavuse ja heaoluga seotud tagasiside
Ma saan abi ja teenuseid, mida mul vaja on
Ma soovitaksin seda kohta ka teistele
See koht tundub mulle kodusena
Ma saan minna õue/välja, kui seda soovin
Ruumid on puhtad ja korras (sh WC ja dušš)
Mulle tundub, et olen õnnelikum kui paljud teised inimesed
Igapäevase otsuste tegemisega seotud tagasiside
Mina otsustan ise, millal lähen magama ja tõusen üles
Mina otsustan ise, kuidas veedan oma aega
Ma võin siin vabalt liikuda kui mul tuju tuleb
Mina otsustan, kes tuleb minu tuppa
Ma võin käia duši all või vannis nii sageli kui soovin
Lugupidamise ja austusega seotud tagasiside
Personal pöörab mulle tähelepanu
Ma võin oma arvamust väljendada, kartmata tagajärgi
Mind koheldakse austusega inimeste poolt, kes mind toetavad ja hooldavad
Olen ettevaatlik, mida personali kuuldes räägin
Personal austab seda, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi
Personali reageerimisega seotud tagasiside
Personal reageerib kiiresti, kui küsin abi
Mulle osutatakse teenuseid siis, kui ma neid soovin
Hooldus ja abi aitavad mul elada elu sellisel viisil, mida soovin
Saan vajadusel meditsiinilist abi
Personali kliendi sidusus
Mõned töötajad teavad minu elulugu
Personal leiab aega, et minuga sõbralikult vestelda
Töötajad selgitavad mulle, kuidas mind abistatakse ja minu vajadusi rahuldatakse
Pean töötajaid oma sõpradeks
Töötajad on minuga avatud ja ausad
Võimalused tegevusteks
Teen asju, mis hoiavad mind vaimselt aktiivsena
Saan võtta osa tegevustest väljaspool oma osakonda
Möödunud nädalal ma osalesin mind huvitavates tegevustes
Kui soovin, võin osaleda mulle olulistes usulistes/religioossetes tegevustes
meie klientide tagasiside
SA Alutaguse Hoolekeskuse 2023 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade
SA Alutaguse Hoolekeskus viis läbi alates 2023. aasta jaanuarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi klientide hulgas rahulolu-uuringu. Uuringu eesmärk oli välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning keskkonna parendamiseks.
Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis.
Ankeet koosnes 13 küsimusest, mis hõlmasid rahulolu elukeskkonna, päevakava ning hooldus- ja meditsiinipersonali tööga.
Küsitlusele vastas 10 klienti, mis moodustas 10% kõikidest SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi 2023 aasta klientidest.
Ankeedile vastanutest 80% olid naised ja 20% mehed. Kõige suurema vanuserühma 50% vastajatest moodustasid 81-90 aastased kliendid.
Vastajate vanuserühmad
Loading..........
The Data is Not Available
Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:
100% (s.o 10 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu taastust ja hooldust. Kliendi poolt ankeedile lisatud kommentaar „Kõik oli väga hästi, personal on sõbralik ja lahke. Suurepärane toit ja teenindus. Sooviksin siin elada, ma ei ole ennast ammu nii õnneliku ja hoituna tundnud. Suur- suur tänu kõigile.”
Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele
Vastaja kommentaar “Kord on siin majas, väga puhas ja kõik korras.“
Oma külalistega sain olla omavahel.
Sain minna õue, kui seda soovisin.
Ruumid on puhtad ja korras
Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).
Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele
Kliendi kommentaar “Soovin, et kõigil läheks siin tervis paremaks ja elu paremini nii elanikel kui hooldajatel.”
Personal reageeris kiiresti, kui vajasin või küsisin abi.
Tundsin end turvaliselt, kui mind personali poolt abistati.
Hoolduse ja protseduuride ajal austati minu soove.
Ma sain meditsiinilist abi ja teenuseid, mida mul oli vaja.
Toitlustusele antud tagasiside vastajate poolt
Toitlustusega seotud kommentaarid klientide poolt „Õhtune toit väga ei meeldi, õhtuoode on hea ja maitsev. Minu soovidega saada toiduaineid millega olen harjunud arvestatakse.”, „Õhtusöök võiks olla 1 tund hiljem ja hommikusöök 1 tund varem.”
Mulle sobisid söögiajad
Mulle meeldis siin pakutav toit.
Üldine tagasiside
Vastaja kommentaar“ Jäin kõigega väga rahule, tervis parem kui enne.”
Ma sain juhiseid, kuidas edaspidi oma terviseprobleemidega paremini toime tulla.
Ma tundsin ennast siin turvaliselt.
meie klientide tagasiside
SA Alutaguse Hoolekeskuse 2022 aasta statsionaarsete klientide rahulolu-uuringu tulemuste ülevaade
SA Alutaguse Hoolekeskus viis läbi alates 2022 aasta veebruarist kuni detsembrini iseseisva statsionaarse õendusabi klientide rahulolu-uuringu. Uuringu eesmärk on välja selgitada klientide rahulolu pakutavate teenustega ja saada tagasisidet teenuse kvaliteedi tõstmiseks ning keskkonna parendamiseks.
Ankeetküsitlusele vastamine oli anonüümne ja vabatahtlik, ankeetide täitmine toimus vastavalt kliendi võimekusele iseseisvalt või koos sotsiaaltöötajaga intervjuu vormis. Rahulolu-uuringu ankeet koosnes 13 küsimusest, mis hõlmasid elukeskkonda ja päevakava ning hooldus- ja meditsiinipersonali tööd.
Küsitlusele vastas 14 klienti, mis moodustas 16% kõikidest SA Alutaguse Hoolekeskuses iseseisva statsionaarse õendusabi 2022 aasta klientidest. Vanuseliselt jaotusid ankeetidele vastanud kliendid neljas vanuserühmas peaaegu võrdselt. Ankeedile vastanutest 10 (71%) olid naised ja 4 (29%) mehed.
Vastajate vanuserühmad
Loading..........
The Data is Not Available
Ma soovitaksin seda tervishoiuasutust ka teistele:
92% (s.o 13 klienti) vastanutest soovitaks SA Alutaguse Hoolekeskust ka teistele, kes vajavad oma tervisliku seisundi tõttu taastust ja hooldust. Kliendi lisatud kommentaar „Kõik oli suurepärane, mulle väga meeldis teie juures. Räägin ja soovitan kõikidele kui parimat kohta. Võin hakata teie reklaamnäoks:)
Ankeedile vastajate poolt valitud vastusevariandid elukeskkonnaga seotud küsimustele
Oma külalistega sain olla omavahel.
Sain minna õue, kui seda soovisin.
Ruumid on puhtad ja korras
Olen rahul ruumide sisustuse ja mugavusega (sh WC ja dušširuum).
Vastajate poolt valitud vastusevariandid personaliga seonduvatele küsimustele
Vastajate poolt antud täiendavad vabas vormis kommentaarid „Töötajad on tublid ja hakkajad nagu peavad olema sellises kohas“, „Individuaalsest lähenemisest tunnen puudust, klienti abistades ei ole hooldaja kohal ja kontaktis“, „Hooldajate eesti keele oskus jätab soovida.